Lördagsmys.

Förlåt, att jag skrev bara 1 inlägg igår, men jag hade ganska mycket att göra.
Då menar jag läxor -__- Och så min lillesyra fyllde 9 år igår , så jag var tvungen att hjälpa till med tårtan. Ville ta kort på den, men den blev uppäten sååå snabbt ^^


Det gick inte så dåligt, som jag trodde (på musiken alltså). Men det kunde va bättre, för allt jag fick höra där, kunde jag redan ^^
Vi fick sluta tidigare igår, redan kl. 14.00, och det kommer vi göra hela tiden. Yay~.
Efter idrotten såg jag ut ungefär så här:

AVSLÖJAR INTE VARFÖR!!!!!!!!



Uff, blev precis klar med engelskaläxan^^.
Den var inte så svårt, som jag trodde. Det var bara, att hitta några information på nätet och sen
skriva ner det xDD
Ok, kommer kanske blogga senare, för just nu har jag inga ideer vad ska jag skriva om ^^''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihĺg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0