Måndag......

Idag är det måndag, så det är.......
som gäller
-.-
Men det gick faktiskt ganska bra i skolan idag^^. Jag fick mitt NO-prov tillbaka och hade typ
6, 7, 8 eller 9 fel. Jag vet inte, räknade inte.
Trodde det kommer bli mycket värre^^~

Imorn blir det....
MATTE -.-
ENGELSKA -.-
Idrott^^
Spanska :/
SO ;_____;
Och såklart.....


Börjar 8.55 och slutar 16.00
....

Jag fick gå hem tidigare idag, för det var inte så många personer, som var i skolan idag och går i min grupp på Choice. Yayz~


Jag vet inte, vad ska jag skriva om.... Ska skriva igen antagligen imorn innan jag drar till skolan^^
Så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihĺg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0