senare.....

God kväll alla läsare <3
Hoppas, att ni har inte lika tråkig, som jag har just nu -____- ehh....
Måste plugga lite inför musiken.. jag gör det bara iaf läraren frågar mig nåt.
Och morgondagen ser ut ungefär så här:
  • NO (PROOOOOOOOOV -.-)
  • Matte
  • LUNCH
  • Musik (neeeeeeejjjjj!!!)
  • Idrott (äntligen något ämne, som jag gillar ganska mycket^^)
  • HELT ONÖDIG RECREATION ROOM!!!!!!!!!!
Så jag börjar 9.00 imorn (yay, man får sova lite längre~) och slutar ..... 14.45!!!!
....
heh, älskar bilden ovanför^^



Ok, tror jag ska sluta blogga för idag. Nej, jag tänker inte gå och lägga mig än xD.
så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihĺg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0